Det är i sängen det händer!

Ja men visst är det så. Sängen är en bra plats. I alla fall när man tränar på att vända sig.

I förrgår kväll vände Lilla Liten på sig från rygg till mage i sängen när han hade med medlut åt mitt håll. Imorse samma sak, men då låg han en bit bort från mig så det var inget medlut där inte. Däremot tror jag att det dröjer några dagar innan det händer när han ligger på golvet. Men vem vet?

Just nu sover han som vanligt i sin babysitter. Jag gjorde kladdkaka och han "hjälpte till", men det var nog jobbigt för han slockande mitt i sitt pratande.


Lilla ludentrollet.... Nu vaknade han.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Nämen nämen, då vet jag var jag ska placera Almisen, haha! Segproppen som inte alls verkar tycka det är trist att bara ligga på rygg... :P

2008-10-19 @ 20:39:07
URL: http://sofiaha.blogspot.com
Postat av: Malin

Sofia; Det kan i alla fall vara värt att testa:)

2008-10-19 @ 20:55:44
URL: http://tilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0