Jag är en partymyra!

Oj vilken lång fredag det blev igår. Jag somnade i bilen på väg hem från stormormor och stormorfar när klockan var nästan 23. Sen vaknade jag igen kvart över 6 imorse. Jag är inte så trött än, men inte jättepigg heller. Som vanligt sitter jag och mamma och tittar på Mamma Mu. Mamma råkade sova sig igenom hela filmen först innnan det blev frukost också. Jag har återupptäckt havregrynsgröt. Det är ganska gott!

Idag händer det nog inte så mycket. Jag ska till faster ikväll och busa med J. Jag hoppas hon är hemma. Igår träffade jag moster och jag är lite småkär i henne och i J. De är mina favoriter! Jag fick lyssna på musik i mosters mobil och sen ville jag inte släppa den. The Ark och Bob Hund. Det är grejer det!

Hej å!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0