I sommarstugan

Idag är jag med pappa till vår sommarstuga. Eller egenligen är det farmor och farfars sommarstuga, men vi är ju där ibland. Pappa skulle hjälpa farfar att sätta i en ventil. Jag ska mysa med farmor. Hon har lovat att koka dunderhonung till mig när jag blir lite större.

Jag lovade ju att visa upp min kinadräkt. Den och kostymen samt slipsen som mamma köpte till kommer här.


Kostym med kavaj, väst och byxor. Det finns en vit skjorta till också.


Här är slipsen. Jag har ett par exakt likadana byxor också, men de kommer jag nog inte att ha samtidigt som slipsen för då blir jag nog lite för rutig.


Kolla vilken cool drake!


Här syns draken bättre. Det finns ett par byxor till också, men de har inget broderi.

Kommentarer
Postat av: Stormormor

Det var jättefina kläder. Den med draken var häftig , väntar med spänning att få se dej i kostym och kinesdräkt , tror att du blir jättefin .



Kram fr Stormormor

2009-07-07 @ 15:56:50
Postat av: stormormor

Glömde bort dunderhonungen . Du kommer att bli stark så du kan hjälpa mamma när pappa är borta.



Kram igen då Stormormor

2009-07-07 @ 15:59:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0