Måste ut i alla fall

Skulle ju egentligen inte ut idag, mer än max tio minuter, men jag måste ju posta pappren om dagisplats. Det skulle ju vara spännande om man fick plats på ett dagis i Mockfjärd eller i allra värsta fall i Björbo... Jag som har 8,5 mil jobbet redan skulle alltså få 12,5 mil enkel väg om jag skulle behöva åka förbi Mockfjärd. Kanske runt 16 mil om man blir erbjuden plats i Björbo... Nu vet jag ju att det inte kommer att inträffa, men rent hypotetiskt sett kan man ju bli erbjuden daghemsplats vart som helst i kommunen. Och så finns de de som är rädda för att få dagisplats längre bort än 5km från hemmet... Ja, ja, de har sina skäl de med. Men alla har vi olika förutsättningar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0