"Titta!"

"Titta!" är det stående uttrycket. Man ska titta på allt. Speciellt på hålet i vardagsrumstaket.

Nu har lilla liten kommit in i en period då allt händer. Jag varken har tid eller vill sätta av tid för att sitta framför datorn mer än "nödvändigt", men nu sover han så jag passar på. När L var ganska precis nio månader kom han på att man kan krypa. Ett par dagar senare kom han på att man kan resa sig upp själv. Nu kan han stå på helt egna ben utan att man håller i honom en ganska lång stund. Han säger även mamma till mig och pappa till M. Det är ju hur mysigt som helst! Säger man dessutom till honom att hanska leta reda på Britt (en apa vi köpte i London) och krama, pussa, mysa och gosa med henne så gör han det. Han är en riktig liten mystratt den lille mannen.

Förra helgen åkte vi ner till Skåne jag och liten. Först åkte vi tåg från Borlänge till Centralen där vi bytte till flygbuss ut till Bromma. Där fick vi vänta tre timmar innan flyget gick. Under tiden passade vi på att spana in Marcus Fagervall som satt i baren ett par meter bort och drack öl. Sonen fick lite nässpray innan vi klev på planet och så bar det av. Han pep inte en enda gång. Eller jo det gjorde han. När vi var uppe i luften och hade flugit en stund tyckte han det var jättetråkigt att sitta still och protesterade lite. Annars gick det hur bra som helst. Hemvägen likaså. Knodden verkade knappt märka att vi varken lyfte eller landade och det tycker jag är rätt imponerande att han inte tyckte att det var otäckt i öronen. Men nässprayen kanske gjorde sitt till.

Kommentarer
Postat av: Jonna

Åhhh, igen, vad han kan och vilka framsteg han gör. Märks att det var ett tag sedan vi sågs :) Han är för go eran mysgubbe :) Jättefina bilder.

2009-05-02 @ 20:28:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0