Jag frossar!

Gissa vad?!?! Jag har hittat Dextrosol!
Efter att ha varit och simmat i Borlänge igår svängde jag förbi Statoil i stadsdelen Kvarnsveden. Där hade de Dextrosol och jag tror att det var där jag köpte det sist. Tyvärr fanns bara Naturell, men det fick duga så jag köpte två paket.
Imorse var jag tvungen att stanna på Statoil i Rättvik och köpa mineralvatten (och för att få frisk luft för att inte bli för trött). Gissa vad de hade där? Jo de hade Dextrosol Naturell, Extra, Citron och Exotisk. Så jag köpte två förpackningar med citron. Nu borde jag ju klara mig ett tag eftersom jag inte behöver så många för att bli nöjd. Jag kan tänka att det kanske inte är så bra för Lilla Liten att bli fullproppad med druvsocker heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0