Jag lever - nätt och jämnt:)

Jag lever... Men jag är trött.


I helgen som var for jag och M upp till sommarstugan i Vilhelmina. Vädret var mestadels bra och vi bara latade oss. Som att man blev piggare av det? Nu har jag kommit in i någon form av trötthetsperiod som vägrar gå över. Fast det kan till stor del bero på att jag får lite för lite sömn också. Även om jag försöker gå och lägga mig runt halv tio på kvällarna så blir klockan ändå halv elva, elva innan man släcker lampan och somnar. Sedan ringer klockan tjugo över fem igen och då är det bara att masa sig upp. Jag sover heller inte så djupt på nätterna som jag brukar göra. Jag vaknar mer eller mindre varje gång jag vänder på mig för att det gör ont i ryggen och/eller i fogarna och så är jag rätt kissnödig när jag vaknar på riktigt på morgonen. Inatt har jag dessutom legat vaken i nästan en timme bara för att jag råkade vakna och vara pigg. Dumt!  

Det ska bli väldigt skönt med helg igen. Synd bara att vädret ska bli sämre än vad det har varit nu i veckan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0