Kunde ha varit gott...

...men nja. Bönpasta. Jag köpte förpackningen för att jag var nyfiken på vad det var. Jag hittade dessutom ett test i en kvällstidning där de hade betygsatt olika typer av alternativa pastasorter. Bönpastan var den som var mest lik vanlig pasta stod det.
 

 
Mannen tyckte den var vidrig... L tyckte okej. Jag tyckte okej. Lilla A gillade den och tog två portioner. Ketchup kan visserligen döda många andra smaker, men ändå.
 
Vi lägger den här till "attätanärpappaninteärhemma".
Publicerat i Allmänt
#1 / / FruFura:

men fy, jag köpte LCHF-pasta och det gick inte alls att äta. Kan ju bara tänka mig hur bönpasta ska smaka. Nä, pasta ska vara gjord av mjöl och ägg liksom att köttfärs ska vara gjort av kött. Ska man sedan äta något annat så okey men en bönsallad kan kanske vara nog så bra ;)

Svar: Håller med. Men det är ju bra att alternativ finns om man tex skulle vara glutenintollerant. Eller så skippar man pasta då och äter ris och potatis istället :)
Malin