Hur man lurar en mamma!

Hahaaaaa! Jag har kommit på hur man lurar mamma! Men berätta inte för henne att jag har kommit på det bara...

Jag hörde allt hur mamma tydligt basunerade ut att klockan 19 skulle jag vara i säng ikväll. Sen skulle det inte göra så mycket om jag somnade en timme eller två senare, men 19 var målet.
Först kom jag på att gröt inte var mat värdigt mig. Jag skulle ha majs. Efter en burk konserverad majs (som tog drygt en halvtimme att äta upp) var klockan 19.20. Sen skulle jag borsta tänderna och greja och väl inne i sovrummet kom jag på att jag behövde göra lite större saker på toa. 19.40 låg jag i sängen och det är jag mycket nöjd med!

Idag har jag pratat med pappa också! Det var kul. Pappa Kina! Pappa borta.
Jag saknar pappa och brukar fråga efter honom, men han är ju bara i Kina.

Imorgon ska jag sova hos farmor och farfar så mamma får jobba på lite.

Kommentarer
Postat av: Tilly

Det är ju det min mamma säger, att L är smart!!

Det tycker jag med förresten.

2010-04-21 @ 13:05:44
Postat av: Mormor

Du är en liten luring du. Fast mammor är lite lättlurade ibland!! Hoppas att du får hem din pappa snart.



Kram kram

2010-04-21 @ 19:24:41
Postat av: Anonym

Du är en liten luring du. Fast mammor är lite lättlurade ibland!! Hoppas att du får hem din pappa snart.



Kram kram

2010-04-21 @ 19:25:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0