Många bebisar igen.

Idag blev det en hektisk dag, eller i alla fall lite hektisk.
Dels hade vi lovat att åka till Mockfjärd och titta på när pojkarna, P11, spelade innebandy. Matchen började 12.40 och jag tänkte ge Lilla Liten luch så att vi skulle hinna var där i tid. Då var så klart inte L'et hungrig precis just då så vi fick vänta en halvtimme. Det var bara det att vi sedan skulle vara på banken i Borlänge till klockan 14. Vi skulle alltså hinna vara i Mockfjärd i cirka en kvart. Men lovat är lovat så vi drog iväg till Mockfjärd. Som tur var ringde banken och sa att deras system inte fungerade idag (de hade inte ens kunnat öppna banken) så vi slapp tänka på att åka till Borlänge. Istället kollade vi klart på innebandyn (de förlorade med 0-9) och passade istället på att besöka babycaféet som är i Mockfjärd på måndagar. Det var trevligt, och vi träffade en av mammorna som var med i vår mammagrupp som skulle barn samma dag som oss. En liten flicka hade de fått.

Mindre trevligt var väl att jag också fick veta att det tredje paret som också skulle ha samma datum som oss hade förlorat sitt barn dagen innan beräknat förlossningsdatum... Lite tungt, men jag hade haft det på känn, att det inte hade gått som det skulle. Konstigt. Det är andra gången jag har kännt något sådant här på mig och båda gångerna har jag inte sagt det till någon i förväg. Nästa gång ska jag göra det så kanske det inte inträffar.

Nu ska jag koka grahamsgrynsgröt till vår myra så det är klart när han vaknar. Nu har han sovit i snart två timmar...

Kommentarer
Postat av: Sofia

Nej men hu då :-( (Försöker minnas alla som var beräknade till erat datum, men det går inte så bra...)

2009-02-24 @ 13:15:16
URL: http://sofiaha.blogspot.com
Postat av: Anonym

Sorligt och allt vad man kan tänka sig när det inträffar något sådant. En sak är säker, man inser då vad man har iaf och blir omöjligt än mer rädd om det! Aha så det var därför ni kom ändå :) Roligt att ni kom, halva S-bo ligan var där. Tråkigt att plantagen vart misslyckat men skulle du se mitt hår nu så skulle du gråta vill jag lova. Fått tid på fredag för ja vadå? Usch avskyr sådant här, att reklamera sig själv. Kan man lämna håret kvar där och gå och shoppa under tiden de fixar till det? ...

2009-02-25 @ 18:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0