Det gick!

Det gick bättre än väntat att vara borta från Lilla Liten ett par dagar. M har det betydligt värre som är ända borta i Kina ända till fredag. Det är väldigt tomt här utan honom...

Det som inte fick hända har hänt.. Jag har blivit förkyld och nu är jag så fruktansvärt nervös för att L också ska bli förkyld och därmed drabbas av eventuella följdsjukdomar som förknippas med förkylningar. RS-virus och hjärnhinneinflamation och gud vet vad... Än så länge mår han toppen och det är säkert ingen fara, men hönsmamman är i farten...

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hönsmamma!? Nu vet du hur jag har det :)! Dessutom har jag nu ett barnbarn att vara hönsig över, det tar aldrig slut!



Kram kram

2008-09-18 @ 21:14:51
Postat av: Malin

Mamma; Ja jag vet ju vem jag brås på i alla fall:) Fast mormor är nog snäppet värre;)

2008-09-19 @ 09:57:01
URL: http://tilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0