3 månader!

Igår fyllde Lilla Liten 3 månader. Helt ofattbart! Det känns som att han har varit med mycket längre. Vilket han i och för sig har varit också, men då visste vi ju inte vem det var som gömde sig bland mina tarmar.
Han fick faktiskt en liten present igår. Det är en mobil som kan sitta fast på hans älskade babysitter. Jag visste inte att det fanns lösa sådana, men Sofia tipsade om att det fanns att köpa lösa. Jag är rätt dålig på att kolla vad som finns inne på Babyproffsen och BarnensHus och liknande.



Den är ganska fin tycker jag och Knodden verkar tycka att den är rätt intressant också. Det är bara apan han är lite skeptiskt till. Det går bra så länge den bara hänger, men om man drar i apan så durrar den när den åker upp igen och det var inte helt populärt - än. Bananen är en liten skallra och palmen innehåller en liten tuta. Tutan är väldigt poppis, speciellt om man trycker på knoddens näsa samtidigt.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh, den där såg mycket roligare ut än den som hör till Almas stol...

2008-09-30 @ 18:06:29
URL: http://sofiaha.blogspot.com
Postat av: Malin

Sofia; Jag tyckte Almas var fin, men de hade fler på Babyproffsen om du ändå vill byta ut den. Fast det känns ju rätt onödigt att slänga pengar på en sådan sak när det redan finns. Själva babysittern som vi har är inte speciellt vacker så man får väl ha något som väger upp:)

2008-10-01 @ 16:15:48
URL: http://tilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0