Mode till Lilla Liten

Här är de små, små kläderna som jag och M var och inhandlade för drygt en vecka sedan:


Två små mössor (en vit och en gul-vitrandig) från H&M.

Små, små strumpor från Kappahl.

En supersöt liten pyjamas med bruna apor från H&M.

En body med Sweden-tryck (lika som pappas T-shirt) från Babyproffsen.

En supermjuk liten randig sparkdräkt i plysh från Kappahl.
En liten body med lingon och blåbär från just Lingon & Blåbär.
Vita sängkläder med brodyren Sov gott älskling från Lundmyr.
Vita frottéskydd med rött och blått hjärta till ett uppblåsbart skötbordsunderlägg från IKEA.
Brun liten hjälmmössa från Kappahl.
Randig liten body och små randiga byxor från Åhlens.

Sen har vi även fått en liten söt filt av blivande mormor med små söta möss. Tyvärr togs den här bilden innan vi fick filten så den kom tyvärr inte med, men den kommer säkert senare!


Kommentarer
Postat av: Sandra...

Oh vilka söta käder!

Har ni köpt mkt neutrala färger??? henke han hade ju på känna tt det skulle bli en kille... Men jag köpte faktiskt ett par röd randiga byxår.. hehe.. det får bl tills nästa gång kankse!

kram

2008-05-28 @ 23:42:38
Postat av: Malin

Sandra; Allt vi har köpt ligger på sängen på bilden, men vi kommer att få hem en hel laddning kläder till helgen också. Vi får se vad det är med där, men familjen som har haft kläderna har två små flickor (av de som är yngst). Fast mamman i den familjen är som jag och gillar inte rosa även om det är en liten flicka så det är nog mycket brunt och svart och grönt o.s.v. Fast jag skulle nog inte dra mig för att köpa ett par rödrandiga byxor till en eventuell son. Det beror på hur de ser ut så klart, men jag tror att det skulle kunna vara fint:)

Kram kram!

2008-06-03 @ 09:56:49
URL: http://tilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0