Det spänner!

Nu spänner det i magen vill jag lova. Jag kan inte längre sitta vanligt på en vanlig kontorsstol eftersom man blir för hopsjunken då. Eftersom Lilla Liten har bestämt sig för att placera en liten fossing mot mina högra revben känner jag mig ibland väldigt rak och stel i ryggen. Om jag sjunker ihop tar det stopp och det känns som att någon har stoppat in ett stålrör i min kropp. Jag hade därför turen att springa på en ergonomisk stol här inne på kontoret. Chefen hade den undanstoppad under skrivbordet och eftersom jag vet att han inte använder den så "lånade" jag den igår. Stolen är mer som en pall eftersom den saknar ryggstöd, den har två medar (eller vad man ska kalla det för) så att det blir lite som en gungstol och så två tygförsedda plattor som man ska sätta knäna mot. Nu sitter jag rak i ryggen så Liten får plats bättre, men fortfarande är det lite trångt. Speciellt nu när jag har ätit lunch också. Jag fick inte i mig allt, så jag väntade en stund och fyllde på med ett stort äpple. Aj, så trångt och spänt det blev. Asch, jag får äta resten av lunchen lite senare istället.

Kommentarer
Postat av: Comprar Lentes Ray Ban

Thank you, Ive recently been looking for information about this subject matter for ages and yours is the best Ive found so far.
Comprar Lentes Ray Ban http://www.ragsgame.com/rayban.php?pid=477

2015-01-14 @ 18:30:40
URL: http://www.ragsgame.com/rayban.php?pid=477

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0