Kittelattack!

Igår höll jag på att skrämma livet ur M.
Vi satt i bilen på väg hem från min farbror i Kungsör när jag plösligt tog mig för magen och snabbt utropade "Oj, oj, aj"! M trodde att det var något galet med magen, men så var det inte. Lilla Liten har numera rätt starka ben och ibland träffar den lilla kndden någon nerv i magen som gör att det kittlas en aning. Just igår kändes det som en elektrisk stöt cirka fem centimeter ovanför naveln och det kittlade ordentligt. Så något fel var det verkligen inte. Däremot brukar jag gå och inbilda mig att det är en massa fel, men det tillhör nog naturen att tänka så. Knodden verkar ju trots allt må precis hur bra som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0