Noll...

Jag sa ju att det inte skulle bli någon bebis idag! Vilken dag som helst, men inte den 28 juni.
Det lustiga är att det är två par till här i Gagnef som väntar barn just idag. Undrar hur det går för dem? Sedan har jag ett par bekanta i Sundsvall som också väntar barn idag. Jag är så klart supernyfiken på hur det går för dem med.
Man kan ju undra vad det var för speciellt med helgen den 6-7 oktober i höstas. Var det ovanligt kallt och grått eller...? Vi hade i alla fall haft min familj här på middag och bjudit på hjortstek och rökt renstek så det var kanske det vilda i oss som blommade upp efter den måltiden. Haha! Vad vet man? Ren sägs ju vara bra... I alla fall malt renhorn sägs ju vara bra att lägga på tungan om man vill få till det.

Hur ska nedräkningen fortsätta nu då? Jag får gå in på minus.

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Tänker på dig och väntar med nyfikenhet på vad det blir. Lycka till när det är dags!

Det är tre till här i andra änden av byn som har stora magar, så byn ökar med minst fyra små i år :-)

Kram Kerstin

2008-06-29 @ 00:10:56
URL: http://www.medsols.se
Postat av: Sofia

Halloj! Även jag är nyfiken på hur det går och kollar in här emellanåt :-)

/Sofia från föräldragruppen (vars bebis redan fyller en månad idag)

2008-06-29 @ 19:37:51
Postat av: Malin

Kerstin; Oj så många små kompisar till Lilla L:) Hanko ju ut just den 29:e när du hade skrivit kommentaren! Kommer snart och köper tyg!



Sofia; Hej! Kul att se dig här:) Lilla L kom som sagt 9 timmar och 4 minuter efter utsatt datum så det var ganska bra inprickat måste jag säga. Vi hinner säkert ses fler gånger i Mockfjärd!

2008-07-03 @ 23:03:43
URL: http://tilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0