Prövar mina egna vingar.

Här om dagen prövade jag mina egna vingar. Jag var ensam och handlade. Det kändes jättekonstigt. Ingen Lilla Liten som sprattlade i magen och ingen liten L som var nära mig, men jag kände att det var nyttigt. Idag tror jag att jag ska åka hem till min mamma och plocka av de sista fäderblommorna och göra lite flädersaft. Det är så himla gott att antingen dricka saften koncentrerad sptestad med lite sprit eller att späda ut saften med mineralvatten och stoppa i ett par frysta jordgubbar som en alkoholfri sommardrink.

Bjuder här på ett par bilder på Lilla Liten som blev en Liten L.


Jag och Lilla L på förlossningen. L är här 2,5 timme gammal.


L i min famn på BB. Här är han 2 dagar gammal.


L är nybadad och 9 dagar gammal.


Så här trött blir man när man har badat och bäst sover man hos pappa.


Vår lille hiphopare sover gott i sommarvärmen. Här är han 12 dagar gammal.


Kommentarer
Postat av: mormor

Han är för söt , det kan man väl säga fast det är en kille. Helt underbar och jag har fått hålla honom , härligt att få snusa in bebisdoften igen. Kommer snart igen ,



Många kramar och pussa på lilla L. fr gam-mormor o gam-morfar

2008-07-11 @ 19:07:39
Postat av: Sandra

Hej Hej... Åhh va söt=) Shit va pigg&fräsh du såg ut 2 timmar ef förlsn =)

Kolllae vem L är mest lik men det är svårt=/ va tycker ni??



Kram kram från oss alla 3!

2008-07-11 @ 22:37:59
Postat av: sockerfia

Men gratulerar!!! Vilken sötis du fått!

Jag såg ett gammalt inläg på familjeliv från februari från dig..Jag har inte varit inne o kollat där på evigheter så ursäkta, min otrelvighet att inte svara förrän nu hihi.

Vad kul med en ny Sifferboing!

Ja inte är det någe värst kul med korven på BB! Tänkt att det serveras hela tiden där! Vi har gått på tidig hemgång med varje barn tack vare maten hihi

Jag har ingen aning om var i byn du bor, men eftersom jag har två stora hundar så är det svårt att vara hemlig hihi

Ha det så bra med din lilla sötnos!

/ Lisa

2008-07-12 @ 00:43:34
Postat av: Mamma

L är världsgoast i hela världen (han delar den platsen med mina egna barn). Synd att man inte får vara mormor-ledig =D



Kram kram

2008-07-14 @ 14:09:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0