Känner mig snygg!

Minns att jag klagade på att alla mammkläder ser ut om tantkläder eller tält. Jag håller fast vid det, men samtidigt måste jag säga att jag sällan har känt mig så uppklädd som nu. Hyfsat snygga svarta lite lösare byxor med en svart långärmad tröja till eller en randig T-shirt och till dessa tröjor långa halsband. Idag har jag den nyinköpta brunrutiga kjolen med en svart tröja och ett långt halsband i svart, silver och gråvitt. Jag känner mig ganska stilren. Samtidigt inser jag att jag kommer att vara otroligt less på dessa kläder om ett tag, just för att jag inte kommer att ha så mycket att variera mellan. Men än så länge känner jag mig riktigt snygg!

Kommentarer
Postat av: mormor

Det är så när man är gravid att man blommar upp och känner sig vacker och att ,om man hittar rätta kläder, känner sig som du srilren.

Kram fr mormor

2008-01-22 @ 16:38:18
Postat av: Annaa M

Rannsakar, minns och rannsakar igen och kan inte komma på att jag hade några klädproblem hur stor jag än blev. Kanske var modet enklare kring 1990? När jag skulle ha tvåan gick jag på slutet mycket omkring i en underbar kjol som jag köpt i en liten ateljé i de gamla saluhallarna vid Stephens Green, där den där stora snygga gallerian ligger nu. Utanpå den ett långt hemstickat linne i olika svarta garner. Jag var säkert jättelik men kände mig skitsnygg!
Jag var ju väldigt smal när jag väntade mina barn och retade mig på att mammajeansen även i liten storlek var ofantliga. Stora tygsjok över magen. Hoppas det har blivit bättre nu.

2008-01-23 @ 02:28:16
URL: http://www.annaamattsson.blogg.se
Postat av: Mamma

När jag var gravid hade jag inte så jättemycket kläder. Tyckte det var onödigt att köpa så mycket för en så kort period. Men gissa om jag var trött på dessa kläder se´n;(

Kram kram

2008-01-25 @ 14:46:51
Postat av: Elin O

GRATTIS till den kommande tillökningen, gud vad spännande! Hoppas att du mår jättebra! kram på dig!

2008-01-31 @ 07:07:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0