Irritation!

Åh! Först är man irriterad för att det är rörigt och stökigt här hemma (som tur är kan jag bara skylla på mig själv eftersom M är på Gran Canaria), sedan blir jag alltid mer irriterad just när jag städar (gravid eller inte), men sedan borde det ju gå över när man har städat klart. Nej då, då är jag irriterad för att jag har varit irriterad och så blir jag ännu mer irriterad för att jag är irriterad över det och inte kan vara nöjd när det är städat i köket.
Det är ju bara att skratta åt eländet!

Kommentarer
Postat av: Mormor

Sånt är livet, men jag lovar det går över snart.

Ktram fr mormor

2008-01-21 @ 10:07:26
Postat av: Malin

Mormor; Haha! Det låter betryggande:) Kram kram!

2008-01-22 @ 15:03:44
URL: http://tilia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0