Jag är sugen på blommor!

Nej alltså jag är inte sugen på att äta dem, men jag känner ett starkt sug efter att omge mig med hundratals blommor i olika enhetliga buketter. En stor hink med vita tulpaner här, en stor hink med röda rosor där, en annan hink med oranga blommor och en annan med rosa blommor. Jag kom på här om dagen att jag just nu skulle vilja äga en blomsteraffär. Jag skulle sälja massvis med lösa snittblommor. Det skulle bli min nish. Jag skulle inte ha så mycket krukväxter eller krukor, utan hellre olika vaser till alla mina snittblommor. 

 

Just nu är jag inne i en fas när jag känner att jag skulle kunna ta ut alla pengar jag har på banken och bara köpa hem en massa härliga blommor. Det finns ingen risk att jag kommer att göra det, men en bukett här eller där har det blivit och det blir säkert fler!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilken tur att du fyller år snart då=D

Kram kram

2008-02-14 @ 15:27:30
Postat av: Malin

Mamma; (Eller ska jag skriva mormor...?) Du anar inte vad jag njuter av alla blommor jag har fått!

2008-02-21 @ 21:27:41
URL: http://tilia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0