Hjärnsläpp igen!

Idag har jag haft ett hjärnsläpp igen och ett ordentligt sådant.
Imorse hade jag kommit cirka tre kilometer hemifrån när jag kom på att jag hade glömt båda mobiltelefonerna (privat och jobb) hemma i hallen. Det gjorde inte så mycket tänkte jag och fortsatte upp mot Mora. Efter två mil kom jag på att jag kanske inte hade någon borste med mig eftersom jag hade tänkt att åka och simma på lunchen. Det gjorde inte heller så mycket eftersom jag alltid har en pinnkam i väskan. Men vart var väskan? Inte i bilen i alla fall... Den var också kvar hemma i hallen. Ingen kam och ingen plånbok (inget körkort och inga lunch- eller badpengar). Det var bara att vända hem igen. Väl hemma tog jag telefonerna och skulle stoppa ner dem i handväskan när jag upptäckte att det inte låg någon plånbok där. Den hade hela tiden legat i min ryggsäck med badkläder som jag hade haft med mig i bilen... Fyrtio minuter extra bara för att hämta telefonerna som jag hade kunnat vara utan. Fast å andra sidan hann jag få en morgonpuss av M också! Inget ont som inte har något gott med sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0