Badrummet är en bra plats!

I alla fall om man heter Lilla Liten. De sista dagarna har han inte sovit så bra på nätterna och han har varit ovanligt pipig och mammig på dagarna. Igår var jag helt slut och somnade på soffan med L lutad mot knäna också sovandes. Anledningen har nog varit att han är lite snorig och på nätterna även ganska tät i näsan. Den där gummitutan man suger ur näsan med brukar inte vara så populär, men han inser väl att det blir skönare i näsan så nu liggar han helt still när man suger. En plats som däremot har varit väldigt rolig är badrummet. Men jag antar att det finns mycket att titta på där inne och fina lampor i taket som lyser, men man kan ju inte spendera hela dagarna på badrummet!
Inatt har det dock varit mycket bättre och under dagen idag också, men nu funderar jag på att väcka honom. Han åt halv 8 imorse och sedan somnade han vid 12, lagom när vi hade kommit hem från stan och jag tänkte att han skulle äta. Nu är klockan snart 2, men han vaknar väl när han är hungrig också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0