Ersättning

Asch, nu har jag provat lite halvhjärtat att amma, pumpa och ge ersättning, men det är bara att erkänna att jag är för bekväm för att hålla på och envisas till tusen med att amningen ska komma igång. Jag resonerar som så att L får äta hos mig i en timme(!) (en halvtimme på varje sida) och sedan får han ersättning för att fylla upp det som fattas. Oftast får han i sig mellan 120 och 160ml ersättning, så jag kan ju inte ha mycket mjölk till den lilla stackaren precis... Det är mest mysfaktorn jag är är ute efter och så att den lilla knodden ska få lite värme och trygghet från mig.

Nu vaknar han och vill ha mat. Japp, klara om en och en halv till två timmar då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0