Trädgårdsinspiration

Jag gillar att strosa runt i vackra anlagda parker med många formklippta träd och fontäner och grindar.
Jag skulle önska att vi hade en trädgård som lämnade plats för en labyrint eller svulstig fontän framför entrén.
Nu har vi inte det så jag får njuta på andra platser och av den trädgården vi har.
Men i stugan däremot finns en del potential... En hel stor skog som man kan göra vad man vill med - om man har tid över. Undra vart jag ska göra av den snirkliga smidda grinden?
 
En sån här grind vill jag ha någonstans.
 
Och en sån här labyrint som är perfekt klippt.
 
Några fejkade antika statyer vill jag också ha!
 
Och en överväxt gång. Det känns som att det skulle vara det enklaste projektet att ro i land så det finns många varianter på överväxta gångar. Rosor eller humle skulle kunna växa över kanske.
 
 
 
 
 
 
Publicerat i Allmänt