Hon är tillbaka!

Jag tror bestämt att tjejen är tillbaka i matchen igen! Nästan i alla fall. Lågt blodtryck har jag, men jag vet ju heller inte vad som är normalt för just mig så stundom lite svajigt, men jag står upp! Jag står upp så mycket att man kan fundera över om jag har startat en fabrik här hemma? Grannen som är ute och går med sin lilla hund lite titt som tätt, måste undra om jag sitter fast i köksfönstret. Och det gör jag ju nästan.
 
Det fattas dessutom en burk på bilden...
 
Som om inte detta var nog, gjorde jag en pizzabruschetta till middag.
 
Publicerat i Allmänt
#1 / / mormor:

VÄLKOMEN tillbaka . Men du behöver inte göra allt på en gång , men det se väldigt fint å är säkert jättegott .

Kram

Svar: Haha! Jo... Ibland kliar det så i fingrarna att testa nya saker och just syren och granskott har så kort tid då de kan användas. Kram!
Malin