Vad vore livet utan....

Mormor och Morfar?
 
Tänk vilken tur jag har och har haft som har båda mina morföräldrar som har tagit hand om mig när mina mamma har jobbat, tagit med mig på skidsemestrar, läst påhittade sagor, köpt kläder och varit ute och åkt tåg.
Som ett par riktigt bra extraföräldrar!
Och nu har dessutom mina alldeles egna barn förmånen att få tillgång till ett par stormorföräldrar! Det är guld värt!
Rättare sagt så är mormor och morfar guld värda! Bara så ni vet!
 
 
Publicerat i Allmänt
#1 / / Mamma:

De är bäst<3

Svar: Helt klart:)
Malin

#2 / / Mormor å Morfar:

Vi är lyckligt lottade å rika som har 2 fina barn , 2 härligt underbara barnbarn samt 2 helt underbara barnbarnsbarn . Tack för att ni finns å gör livet roligare för oss . Vi älskar er .

Många härliga underbara kramar till er alla

Mormor å Morfar

Svar: Puss på er:)
Malin