Killikill på magen!

Jag måste berätta om ett uteblivet infall.
Igår var jag snabbt förbi en av de stora matvaruhusen i Borlänge. I kassan satt en medelålders kvinna som jag vet har jobbat inom samma kedja sedan tidernas begynnelse. I butiken där hon jobbade tidigare var hon bland de suraste människor jag någonsin stött på. Snudd på även igår. Men jag tror att hon har varit på charmkurs. Eller så var hon bara glad över att ha fått en "ny" arbetsplats?
Hur som helst så satt hon som en säck potatis i kassan och kostade på sig ett leende som mest såg ut som ett hånleende. Dock måste jag ju ge henne en eloge för att hon i alla fall försökte. Men... Skjortan var något för trång öven den runda magen och... Knapparna glipade rätt osmickrande. Jag fick en sådan infernalisk lust att luta mig framåt och killa henne på magen som stack fram både här och där. Tur eller synd - jag vet inte vilket - men jag höll mig i alla fall.
Men OM jag hade killat henne på magen kanske hon hade sett glad ut på riktigt?!
 
Publicerat i Allmänt
#1 / / Mormor:

Att du inte gjorde det , jag hade nog varit starkt frestad att göra det , vet i sjutton om jag inte gjort det . Nästa gång blir det nog .

Kram

Svar: Haha! Ja GÖR det är du snäll:) Kram!
Malin