En kopia?

Jag har hittat en kopia av mig själv! Nästan i alla fall. Det är rätt häftigt att man i vuxen ålder hittar på en människa som visar sig vara nästan precis som man själv. På de flesta plan.

Trollmor och jag fungerar ungefär på samma sätt, fast det är lite mer fart på henne!

Så det här inlägget är tillägnat Trollmor! Tack för att du kom in i mitt liv! Eller som hon själv sa "Tack för att du hittade mig!" Och så var det. Jag hittade henne för ungefär tre år sedan, men det är först nyligen jag inser att hon är min bättre hälft! Ett klokt troll!
Publicerat i Allmänt
#1 / / Lilla jag!:

Hallå där! Jag är faktiskt väldig känslig av mig just nu! Sitter här och snyftar och tårarna rullar. Både rörd, glad och stolt på sammagång! TACK! replikerar med ett mans svar ;) "Detsamma!" Ps Fast farten står du numera för!

#2 / / Malin:

Lilla Du; Det är du som ska ha tack:) Fast jag har inte haft sån fart när kroppen haft en inneboende;)