Allt jag vill göra

Jag skrev ju nyss om allt jag vill göra.
Igår blev det en massa bakat och idag har vi ätit av det bakade.

Men se här vilka projekt jag har framför mig nu!


En 30-årspresent med tillbehör från en vän. Det kliar i fingrarna över allt jag vill producera! Jag har tusentals idéer till vår sommarstuga.


En annan vän dök upp med den här idag. Hon har varit lyhörd för sonens fascination för monster. Han som vill ha en monstergardin. Den är snart klar, men jag har bestämt mig för att det ska vara tänder på gardinen och de tar en stund att sy. De var lite pilligare än jag trodde att åstadkomma. Men nu ska här bli monster av!

Tack för inspirationsböckerna!!!

Nu ska jag mata min vetesurdegsgrund och njuta av ett rent kök!

Publicerat i Allmänt
#1 / / Mormor:

Limpan du hade med hit rostade jag å så åt vi räk-hummerstjärt sallad till. Riktigt gott så tack för den .



Kram mormor

#2 / / Malin:

Mormor; Ja den blev riktigt bra:) Även god orostad när den hade satt till sig lite.

Tack för fin present idag:)

Kram kram!