Oomenaaz = Womanizer

Tillbaka på ruta ett. Stora sonen somnade bra själv i sin lilla säng ett tag. Sen fick han en fullstor säng och vi var lite tillbaka på ruta ett med att stanna kvar inne hos honom tills han somnade. Nu är M ute och reser och jag har inget annat val än att låta honom somna själv när jag samtidigt har en liten bebisunge att ta hand om. Igår var det kalabalik vid nattningen. L hade somnat i bilen påväg hem från mormor och vaknade så klart när han hamnade i sin säng. Hysterisk var bara förnamnet... Idag gick det lättare. Dock fick jag traska runt i huset och sjunga Trollmor för att han skulle höra mig. Trollmor och bara trollmor var det som dög.
En halvtimme sjöng jag trollmor om och om igen. Undrar tro om jag ska spela in när jag sjunger den och sen sätta i en skiva på hans rum och sätta på repeat? Fast det kommer inte att fungera. Tro mig!
Nu sover båda barnen så jag ska också knyta mig.
Publicerat i Allmänt
#1 / / Jonna:

De e ba att du tänker på mej nä du sjunga sången fö lilla liten ;) ;) ;) ;) ;) ;) Hoppas vi ses i mån!

#2 / / Malin:

Jonna; Tänker på dig/er och då är det roligare att repetera:) Haha! Tack för idag!