En fantastisk helg!

Helgen har varit fantastisk!
På många sätt. Fina och bra presenter och fina underbara blommor och för att inte tala om underbara besök! Jag har bara inte hunnit rapportera om den än. Men nu så!

Här kommer ett axplock från helgen.


Lilla Liten och jag stekte pannkakor till födelsedagslunch. Hjärtformade pannkakor.
Att allt spårade ur och blev kaos och jag haststekte några hjärtpannkakor och sen gjorde vanliga som bara gick sönder är en annan historia. Tanken med hjärtpannkakor var i alla fall god!


Jättelilla Liten hjälpte också till med pannkakorna (i pepparkaksdräkt från julen...) - en stund, innan han ledsnade...


Presenten från min älskade fästman blev mycket uppskattad. Oj så mycket kaffe jag har gjort! Nu övar jag på att få fram det perfekta skummet. Svårt, svårt, men jag har fått till lite mönster i mjölken. Inget hjärta, men en virvel i alla fall!


Båda mina små Hjärtsnören.


Födelsedagsdukning.


Ljusfatet på bordet fick sen flytta med in i vardagsrummet bland tilltugg, whisky, vin, gin...

Förutom kaffemaskin fick jag pengar, en symaskin och kompletterande tallrikar och fat till min servis.

Nu till helgen väntar mer kalas!

Publicerat i Allmänt
#1 / / Mamma:

Ja, det var en helt fantastisk kväll. God mat och dryck. Kram kram

#2 / / Momor:

Jag å morfar kan bara hålla med . Tack för en härlig kväll i glada vänners lag . KRAM till er hela famljen

#3 / / Jonna:

Hahaha lilla A har ju redan "ölmage" i sin guiness tröja =)

Vilken fin dukning!! Nu vet jag vem jag ska anlita nästa gång det vankas kalas här!!