Sköna kommentarer...

...förtjänas att skrivas in i en egen bok.
För ett tag sedan gjorde jag i ordning en anteckningsbok där Lilla Litens tankar och funderingar och kommentarer ska skrivas in. Bland annat att mamma skulle få en snigel med en radio i som födelsedagspresent, hur det är bakom månen - om det lyser där och att jag ser lite läskig ut - lite som en fisk...  

Idag blev det två nya anteckningar;
"Fjärilar äter inte skorpor. Inte smörgåsar heller!" (på väg hem från dagis)
"Jag kramade lite för hårt på A. Det fungerade inte!" (till pappa i telefonen på eftermiddagen)

Publicerat i Allmänt
#1 / / Emilia:

Måste säga att jag verkligen uppskattar din sida. Konstigt nog verkar jag inte kunna prenumerera på din sida via BlogLovin' och jag undrar varför det går snett. Är det någon annan som också har problem med det här?