Jeanskjol

Vet ni vad?
Jag har kommit över en skitsnygg mammajeanskjol. Allt tack vare J som rensade garderoben med urväxta mammakläder! Underbara J som vill låna ut den och andra plagg! Just nu är jag henne evigt tacksam.

Det är en kjol från H&M. Väldigt lik de som fortfarande hänger kvar på Kupolen, men den här passar bättre. Fast det är en medium är den inte för stor. Lagom, med lite växamån. Perfekt alltså!

Det kanske är graviditetshormonerna som gör en extra lycklig?
Liksom att jag blir gråtfärdig när jag ser överkörda djur längs vägen... Ekorrar är nog värst. Sedan rävar. Som tur är har jag inte sett någon överkörd katt och det är nog tur. Då skulle jag bryta ihop på riktigt. Stackars, stackars små mjuka ulliga små djur som bara ligger där och blir påkörda om och om igen. De skulle ju bara skutta över vägen och säkert var de glada och lyckliga också. Så kommer en bil och förstör...
Publicerat i Allmänt