PÅSKLEDIGT!!!

Det ska bli skönt att vara lite påskledig faktiskt. Jag är fortfarande inte riktigt i fas efter tidsomställningen. Nu är klockan efter 22 och som omväxling är jag jättepigg. Det bådar inte gott inför morgondagen.

På fredag hägrar middag hos mormor och på lördag hos svärföräldrarna - eller om det är hos svägerskan. Jag minns inte, men det spelar inte så stor roll. Trevligt i vilket fall som helst.

I år har jag slagit på stort och målat egna påskägg som ska delas ut. Ambitiöst, jag vet, men de blev inte så avancerade. Det är heller inte så många. De ska delas ut i helgen och jag hoppas de blir uppskattade!
Bild kommer senare, men än är det inte påsk!

Här bjuder skrutten i familjen på en bild också. Det blev ljust av blixten.
Publicerat i Allmänt
#1 / / På andra sidan riksvägen:

WOW de äggen vill jag se. Här är vi också uppe och skrotar ännu, ser mer än fram emot fikat imorgon! :) T har nattat sig själv för länge sedan.

Tänker inte skriva ngt om varför, ännu men du vet vad jag åsyftar, men önskar all lycka i helgen och det kommer gå bra, låt lyckokänslan växa och glädjetårarna rinna. Det är vi värda efter allt slit och motgångarna! :)

KRAM

#2 / / Malin:

PASRv; Tack;) Ja det blir trevligt imorgon. Äggmacka och räkor står på menyn!