Fullt ös!

Idag är det fullt ös här i huset.
På förmiddagen tog vi det lugnt och tittade på - Mamma Mu...
Sen drog vi iväg till draknästet och hälsade på de eldsprutande små vilddjuren. Kelsjuka rackare det där! Bästa drakfikat fick vi också. Vad det var kan ni ju gissa....

Sen hem, mat, städa och nu skulle jag egentligen betala räkningar men fastnade här...
Jag har städat toaletterna, dammat hela huset, torkat fönster på en timme. Högintensiv städning! M får dammsuga senare så jag kan torka golven.
Igår köpte vi förövrigt en liten laddningsbar dammsugare att ha i köket bara för att dammsuga upp alla småsmulor som ligger på golvet jämt. De gör mig vansinnig, men jag orkar heller inte släpa fram en 20 meter lång slang varje dag bara för att ta bort 10 smulor. Så egentligen ska jag väl inte klaga. Men nu blir det ändring på smulfronten!

Om en stund hägrar mormors bullar....
Publicerat i Allmänt
#1 / / The Dragons:

Gah,kan inte kalla den bjudning för bra från husets sida men det var mer än hela nöjet att träffas!! Utlovas smarrigare fika mot våren. Då kidsen kan springa fritt ute och vi sitter och njuter av java, sol och ngt gott. Ölen spar vi till mörka hösten ;)

#2 / / Vita drömmar och choklad:

Hej!

Läste att du jobbar i Mora och blev lite nyfiken på vad du jobbar med. Bor själv lite utanför Mora.

Kram Milla

#3 / / Malin:

T D; Haha! Bara det finns kaffe;) Åh, ja! Java i vårsolen utan ytterkläder. Men det dröjer nog inte så länge - hoppas jag.



Milla; Hej! Se kommentar i din blogg!