Mysigast på länge

Nu är jag nyss hemkommen från den mysigaste semestern på länge.
Hela lilla familjen åkte till Gävle för att gå på Furuvik och titta på djuren. Vi åkte igår, bodde på hotell, åt hotellfrukost och åkte till Furuvik. Vi la oss alla samtidigt igår kväll och sov gott hela natten. Hotellfrukosten uppskattades också av oss alla tre. Sedan hade jag och Lilla Liten premiär i Furuviksparken. Nej jag har inte varit där tidigare. Vi hade så mycket annat för oss på somrarna när jag var liten så vi hann väl helt enkelt aldrig dit.


Kärlek!


Kan inte låta bli att tycka att ormar är fascinerande!


Eller den här lilla vännen.


Vi fikade lite och fick finfrämmande!


Snygging! Eller hur!?!


En liten kängru. De stora höll sig borta.

Själv gick jag mest runt och myste av att vara på en underbar liten utflykt med väldens mysigaste lilla familj. Jag är så glad att jag aldrig kände att det var ett projekt att åka iväg (som många kan känna fast de liksom oss bara har ett barn att hålla reda på) och för att vi har en så snäll och underbar liten son som är snäll och go fast han både är trött och hungrig. Tänk vad livet är underbart ibland!

Publicerat i Allmänt