AJ, aj, AJ!

Vecka 16 och foglossningar. Bara därför fick jag lov att ta en lång promenad så det blev ännu värre. Sitter nu och har svårt att ha benen i kors. Fast det är ju bra i och för sig eftersom det inte är ergonomiskt riktigt.

Publicerat i Allmänt
#1 / / Jonna:

Jag tycker du var riktigt duktig igår som verkligen gav dig ut på lååång promenad. Hoppas du kännr dig bättre idag.

#2 / / Mamma:

Finns det inte något stöd att ha runt höfterna nu för tiden? Det hade jag när jag väntade lillasyster.



Kram kram

#3 / / Anna:

Ska ni ha en till?? Vad roligt! Grattis!!! Mindre kul med foglossningar dock... Stödbälte kanske kan funka? :)

#4 / / Malin:

Jonna; Haha! Men du är mer gravid än mig och tog samma vända:) Ännu bättre jobbat!Det var på grund av den promenaden jag kände av fogarna:/



Mamma; Jo det finns bälten, men än sitter det inte i höfterna. Känns som att någon har gett mig en fet spark mellan benen:/ Fast bältet kanske hjälper ändå?



Anna; Ja! En till är på gång. I oktober. Jag ska nog inskaffa ett bälte om det blir värre - vilket det lär bli om jag går efter förra graviditeten...