Som `förr'

Nu är det nästan som 'förr' här hemma. Ingen TV och inget Internet. Orkar inte förklara hela historien när jag mobilbloggar. Tar det sen. Imorgon kan man säga att imorgon är det FREDAG!
Publicerat i Allmänt
#1 / / Pappa:

Hej Malin!

Vill tala om att i natt hade vi för första gången

- grader, -0,1. Det var riktigt skönt att gå till jobbet imorse i den höga luften. Hoppas Ni får till modem och datorerna snart.

Kram pappa

#2 / / Malin:

Pappa; Ja du far... Här var det -6 grader när jag åkte till jobbet imorse. Det var kallt och jag fick nästan en köldchock! Nu är det fart på datorerna igen, men jag är så himla trött på kvällarna att jag inte orkar sätta mig ner här. Jag stupar i säng när sonen har somnat...

Kram kram!

#3 / / Linn:

Gillar om det du skrev! Spännande att se lite fina grejer och inte endast det vanliga sakerna som man kan se om varje dag. ;)