Floating

Helgen passerade i rask takt som vanligt.
Lördagen började med en trevlig promenad med C & A (ytterligare en av de där trevligare människorna), sen handling, matlagning och gäster. Det blev kycklingklubbor, boccolisallad, bönsallad med avokado, tomat- och mozzarellasallad, bröd och vin. Squashen som skulle vara med på bordet glömde jag bort. Hemgjord kanelglass till efterrätt...

Söndagen försvann lika fort den med. Jag var i väg som hastigast och köpte ett gäng semlor till mer gäster och så åt vi dem på eftermiddagen. Jag fick bland annat ett presentkort på floating! Det ska verkligen bli jättehäftigt att testa!

Idag ska jag till banken och prata pension. Jag känner mig mogen för det nu. Förövrigt fick jag visa leg på systemet i lördags och det är jag rätt stolt över! Jag ser ju inte ut som tjugo längre precis...
Publicerat i Allmänt
#1 / / Anna:

Floating verkar jättehäftigt, men jag tror inte att jag skulle kunna slappna av.. Är lite rädd för vatten, haha ;D

#2 / / Tarziii:

Kanelglass? Vad är det? :)

#3 / / Mormor:

Tack för senast . Maten var mycket god och det andra också.

Håller med Anna ang floating mer för att jag inte gillar att bli instängd . Spännande att höra hue du upplever detta.

Kram kram

#4 / / e:

Du.. känn dig stolt. JAg har aldrig fått visa leg hitills på systemet. Alltså inte ens när jag var nyss fyllda 20. Men jag ser väl ut som en hagga kanske...

Fika nån dag?



Kram/E

#5 / / Sofia:

Åhå, du får recensera flytupplevelsen sen, jag har länge velat testa själv :-)

#6 / / jenny:

roligt o höra att du gillae presenten:) väntar med spänning på att få höra vad du tyckte om det efteråt:) kramar

#7 / / Mamma:

Har jobbat med en som provat floating. Hon tyckte det var jätteskönt! Jag fick också visa leg på systemet när jag var 28, så det ligger väl i generna=D



Kram kram