Vidriga sporter.

Läste igår på aftonbladet .se om årets kalkonbowling inför thanksgiving. Man bowlar helt enkelt med frysta kalkoner. Vinnaren av totalt tre omgångar vinner 100 dollar. Jag tycker det är rätt vidrigt. Dum kalkon eller inte, kasserad från affären eller inte, det handlar ändå om varelser som har varit levande. Usch, jag mådde faktiskt lite illa när jag läste artikeln.
Publicerat i Allmänt
#1 / / Mamma:

För att inte tala om hur de handskas med maten när så många svälter och lever i fattigdom i USA. Detta "frihetens och möjligheternas" land.



Kram kram

#2 / / Mamma:

för att inte tala om det osmakliga i denna "sport" när så många människor lever i fattigdom och misär i USA. "Frihetens och möjligheternas" land.



Kram kram

#3 / / Mamma:

Ojdå. Två kommentarer. Trodde att jag glömt att skicka den första. Du får väl ta bort en av dem.



Kram igen

#4 / / Malin:

Mamma; Haha! Nej, det ser bättre ut i statistiken så här:) Men jag håller med..