Simborgarmärket!

Ja visst har jag tagit Simborgarmärket och det är inte något skämt.
Förra måndagen var jag till simhallen i Borlänge för att motionssimma. På måndags- och torsdagskvällar har de motionssim med nedsläckt belysning i hallen och levande ljus utställda lite här och där. Just den här måndagen kunde man vara med i en tävling (en utlottning) om att vinna en halvtimmes massage för ett värde av 300kr. Man deltog i utlottningen genom att köpa ett Simborgarmärke.
"Klart att jag ska ha ett märke" tänkte jag och lite massage är ju heller aldrig helt fel, så jag köpte ett märke och skrev upp mig på listan. Jag var den enda som stod uppskriven och jag var nästan sist ut ur hallen innan de skulle stänga. Jag tänkte att jag borde vinna, men å andra sidan kunde det ju finnas en till lista som var full och att jag var först ut på ett helt nytt papper. Så var det inte. Jag var den enda som stod uppskriven så nu har jag alltså vunnit en massage!
                                       
Publicerat i Allmänt
#1 / / Jenny:

Wohooo! Way to go!

#2 / / mormor:

Härligt med massage . Lyckost!!!!

Kram Mormor

#3 / / Karolina:

Grattis till massagen! Själv har jag också tagit årets simborgarmärke, även om jag inte var med i någon utlottning :)