Ingen riktig tvångstanke, men...

...jag kan inte låta bli att kliva på alla K-brunnar jag ser och samtidigt tänka på M. Om vi är ute och promenerar tillsammans måsta jag hoppa på ett K-brunnslock och M måste ställa sig på brunnen han med och så måste han få en puss.

K-brunn

Jag vet inte vad som skulle hända om jag medvetet lät bli att kliva på en K-brunn, men det skulle inte kännas bra. Det är klart att jag vet att ingenting skulle hända, men... För säkerhetsskull så kan man ju alltid kliva (eller hoppa) på dem.

Igår var jag ute och promenerade i byn med J och även i hennes sällskap var jag tvungen att ta alla K-brunnar jag såg. Det blir ju ännu värre när man vet var de är någonstans. J fattade nog inte vad jag höll på med och om jag ska vara helt ärlig så fattar inte jag heller...
Publicerat i Allmänt
#1 / / Jenny:

Hehe, jag gör samma sak... Men du går väl inte på a-brunnar!?

#2 / / Mamma:

Trots "min ålder" så trampar jag också på k-brunnar och ALDRIG på a-brunnar. Man vet ju aldrig....

Kram kram

#3 / / Tennis:

Åh vad sött! Vill också gå på K-brunnar med någon!

#4 / / Malin:

Jenny; Nej gud bevars! Fast visst känner man sig lite fånig?

Mamma; Det är ditt fel att jag måste gå på alla K-brunnar...:) Det lärde du mig när jag var liten.

Tennis; Åh! Du hittar nog någon;) Fast å andra sidan har jag alltid klivit på K-brunnar. Singel eller ej...