Nu är jag urbota less:/

Imorgon ska alla mina räkningar vara betalda eftersom det är sista bankdagen den här månaden. Det kommer att bli jobbigt med det som ligger på autogiro, så jag hoppas ju innerligt att kollegan tänker bege sig till banken idag. Imorgon kan han inte gå till banken för då ska vi till Åre. Det känns inte speceillt kul att sitta i en bil tillsammans honom i tio timmar. Fast jag har ett krav. Finns inte pengarna på mitt konto ikväll kan han glömma att jag följer med till Åre. Jag har även bett SIF att skriva ett kravbrev om lönen till honom. Räntan är 8% och då har han även morgondagen på sig att sätta in pengarna innan har får brevet av mig.

Jag är så trött på att gå runt och vara arg och irriterad hela tiden och tyvärr går det ju ut över de människor jag tycker allra mest om och så vill jag ju inte att det ska vara. Jag är ingen arg typ...

Nu ska jag bege mig till skolan och träffa mina underbara klasskamrater! Vi har seminarium idag och C i min grupp har haft en precis likadan kollega som jag har. Lustigt nog inom exakt samma bransch... Det känns skönt att ha någon som man skratta åt elendet tillsammans med. Fast han är i alla fall av med sitt elände.

Publicerat i Allmänt