Jag är såååååå lycklig!

Jättelycklig är jag! Nytt jobb och M är äntligen hemma igen och vi har tillfälligt fått hem en storbildstv. Den är på hela 12'... Det är lite marigt att se texter på TV'n, men den får duga i ett par dagar till. Om någon dag kommer det hem en 32' videscreen istället. Dessutom såg jag till min stora förtjusning att de har tagit fram julpyntet på ICA Maxi. Lite tidigt kanske, men innan det väl har blivit jul så gillar jag verkligen själva julstämningen. När det sedan väl är jul är jag inte alls lilka imponerad. Hur som helst längtar jag tills det blir jul nu!
Publicerat i Allmänt
#1 / / Sara:

Ja, jag längtar också jätte mycket till julen!!

KOlla gärna in min blogg

#2 / / Madeleine:

Hej!

Ett stort GRATTIS till det nya jobbet, det är du verkligen värd!
Jag längtar också till julen och att få vara långledig (har tagit semester 27 och 28 december och det innebär 11 dagars ledighet).

PS. Det var skoj att se bilden på de 3 generationerna!

Kram
Madeleine

#3 / / Ellie:

Juleskum är det bästa med julförberedelserna!

#4 / / Honkenponken:

Neee, jul är inte så kul tycker jag. ;)

#5 / / Annaa M:

Har kollat på Åhléns ett par gånger, vi är lite oroliga för att de bara ska ha lite sofistikerat designpynt i år eftersom så lite är framme och plats inte verkar vara gjord för några montrar. Ny policy kanske. Vi brukade förr alltid gå en av de första dagarna när det var framplockat, ungefär nu, och kolla igenom noggrant. Alla fick välja var sin julgarnsgrej och sen blev det alltid några extra. Sista åren har det knappt blivit något alls men det känns allt tomt om möjligheten inte ens ska finnas!

#6 / / Tennis:

Usch Julen borde börja om ens nånsin i alla fall i December!

#7 / / Malin:

Sara; Nu har jag hälsat på:)

Madeleine; TACK:)! Det känns jättebra! Jag vet inte hur jag jobbar över julen. Oftast har ju industrier stängt över hela julen, men man vet ju aldrig... Kram kram!

Honkenponken; Jo, jul är kul ända fram till 3:e advent;)

Annaa M; Hmm... På Åhlens här tror jag inte att de har börjat rikigt än, eller så han jag bara omedvetet valt bort att se det. Trist om det bara är designpynt. Vad är det för fel på röda tomtar och röda julgranskulor?

Tennis; Äh, kom igen! Julen innebär ju ändå rätt mycket glitter och glamour och många fester:)

#8 / / Annaa M:

Tittade in på Åhléns igen i fredags, de hade börjat plocka upp det vanliga glittriga pyntet, puh, känner mig hemskt lättad!

#9 / / Malin:

Annaa M; Åh, jag blev nästan lite orolig där ett tag att det bara var "innepyntet" som gällde nuförtiden...