79 kronor och 35 öre.

Det är summan som finns på mitt lönekonto just nu fredagen den 26 oktober klockan 07.00. Det är lugnt, jag har mer pengar på ett annat konto men det här betyder ju alltså att kollegan inte var på banken igår så som vi överenskommit. Jag blir rent ut sagt förbannat less på karjäveln!
Publicerat i Allmänt
#1 / / alexandra:

oj fan jag skulle bli något sur om jag bara fick så lite i lön... vad jobbar du me?

#2 / / Malin:

Alexandra; Det var inte var jag fick i lön utan det som är kvar på mitt konto från min förra lön. Min arbetsgivare har alltså inte satt in min lön för oktober månad ännu:/

#3 / / Ellie:

Men fy fan... Ring Sif direkt!

#4 / / Malin:

Ellie; Hmm... Jag funderar på det faktiskt. Fats jag vet fortfarande inte om han är skyldig att sätta in pengarna den 25 bara för att det är överenskommet så eller om han faktiskt fortfarande kan vänta till den sista utan att det blir några påföljder?

#5 / / Jenny:

Kolla efter 10-11-tiden. Ibland tar det en stund in på förmiddagen innan pengarna är där..

#6 / / Malin:

Jenny; Tack för tipset! Det har inte varit så tidigare, men bara för det kan det ju faktiskt vara så den här gången. Jag hoppas att du har rätt...

#7 / / Mamma:

Tur att du har fått ett nytt jobb. Nu kan du sparka honom på smalbenet och KRÄVA din lön omedelbums.

Kram kram

#8 / / Malin:

Mamma; Hehe:) Sparkar på smalben tycker vi om;)
Kram kram!