Ett till svar

Igår kväll fanns det ett mail i min inkorg. Det kom från tillförordnad VD på ett stort sågverk i Mora och han var mycket intresserad av mitt inskickade intressebrev. Tyvärr är han bara tillförordnad och ville hellre att den nye VD'n skulle titta på detta senare. Därmed ville han att jag skulle återkomma om ett par månader. Man vet ju inte hur det blir och om ett par månader kanske den nye VD'n inte alls finner mig speciellt intressant. Det som är skönt är dock att det verkar rulla på lite nu. Tidigare var intresset lika med noll från olika arbetsgivare. Nu är de i alla fall lite intresserade och det är ett mycket stort plus!

Den där VD'n är nog den enda som spontant har kommenterat min mailadress. Den påminner om den här bloggadressen med ett Tilia som syftar till en del av mitt efternamn. Han tyckte att det var fyndigt. Tilia är förövrigt det latinska namnet på trädet lind.
Publicerat i Allmänt
#1 / / Ellie:

Mora?!;)

#2 / / Malin:

Ellie; Mmm... Sökte aldrig de där utlagda tjänsterna utan skickade in ett intressebrev istället..