Kvällens aktiviteter!

Idag ska jag klippa mig. Det blir som vanligt ungefär samma frisyr som jag har haft de senaste 10 åren, men varför ändra ett vinnande koncept? Jag är lite för feg för att våga testa något nytt. Jag skulle önska att jag tillhörde de som vågar klippa håret superkort, eller i olika länger eller färga i någon udda men snygg färg. Jag törs inte eftersom jag inte vet vad jag skulle göra om jag inte blir nöjd. Dessutom gillar jag (tror jag i alla fall) att ha lite längd på håret.

Efter klippningen bär det av till Kupolen för att fixa felaktiga julklappar. Det får jag återkomma om efter julen eftersom jag inte kan avslöja sådant här....

Sedan bär det av till Falun där jag ska träffa J och hennes urmysiga missekisss som ska bo hemma hos mig och M under de kommande tre veckorna. Jag längtar så efter att den lilla ulmerkotten ska få flytta in hos oss. Vet inte riktigt om jag kommer att gå med på att J tar tillbaka honom sedan, men man kanske kan få låna honom igen om inte M visar sig vara allergisk. Det är lite därför vi ska ha hem katten också. Jag vill ju så hjärtans gärna ha en liten katt, men M är kanske allergisk och då är det ju perfekt att testa med en katt under några veckor. Om han skulle visa sig vara allergisk så går det ju att klara av tre veckor hellre än flera år... Hoppas, hoppas, hoppas att det går bra!
Publicerat i Allmänt
#1 / / Jenny:

Ojojojoj... jag vet inte om jag vågar låna ut min lilla missekiss till er om du hotar med att inte låta mig få honom tillbaka...!!!! :/

Om han hade varit din katt som jag vaktade hade jag förstås kännt likadant, för han är verkligen väääärlens finaste missemåns! ;)

Kram på dig!

#2 / / Mamma:

Hoppas att M inte är så väldigt allergisk om han får en reaktion. För då kan ju tre veckor vara väldigt länge, annars får han väl flytta till sina föräldrar under tiden :/

Mamma

#3 / / Tennis:

Åh! Jag är också jätterädd för att göra nåt nytt med håret!..

#4 / / Malin:

Jenny; Han är ju superhärlig! I alla fall än så länge;)

Mamma; Det gick bra igår kväll i alla fall och vi håller honom borta från sovrummet. Jag håller tummarna hårt!

Tennis; Det blev som vanligt... Lite trist tycker jag:/ Nästa gång ska jag klippa mig lite kortare har jag bestämt!