Persson vs Lagrell

32627-24            32627-23

Allvarligt talat... Visst finns det ändå en viss likhet mellan statsminister Göran Persson och fotbollsförbundets ordförande Lars-Åke Lagrell?
Publicerat i Allmänt
#1 / / gammel-carro:

Har inte din mail adress så jag lägger inbjudan här (tjuvar har tagit min e-post så jag förlorat alla mina adresser, glömt mobilen hemma oxå....)

OBS inbjudan gäller Malin+ dejt...
Carro fyller 30
Så det är fest på gång

Fredagen 26/5
Kl: 20:00
Inbjuds du/ni till Aqua Nova (äventyrsbadet) i Borlänge

Där kommer det att badas och plaskas till 23:00, då blir vi utslängda
Efteråt kanske det tas en tur på stan, beror på om vi orkar….

Eftersom jag har blivit så gammal och
”har allt” så önskar jag mig bidrag till hyran av Aqua Nova.

Det kommer att finnas öl/vin/cider att köpa på Aqua Nova för 50 kr st, man får inte medhava eget dricka (Aqua Novas bestämmelser)
Kostar även 30 kr/pers i obligatorisk badavgift utöver hyran som betalas vid ingången.
Hoppas att du/ni kan komma

Hej så länge/Carro
PS. Efter att plågats igenom lunchen med att prova bikini har jag beslutat att det är kamera förbud i simhallen DS

#2 / / Annaa M:

Ha ha... har hört från initierat håll att Lagrell ska vara en rätt trevlig person. Svarar dig här också angående Brian Kennedys böcket så slipper du leta i min blogg:

"Rätt" Brian Kennedy har skrivit The Arrival of Fergal Flynn och Roman Song utgivna på Hodder Headline, Ireland. Kommer en tredje också i serien om Fergal. Den första har bra skildringar av vidriga uppväxtförhållanden i Belfast även om den är rätt "enkel", den andra är väl ännu mer lättviktig men rätt charmig homoerotik. Det ges ju ut så mycket lättspytt speciellt på engelska, inte minst på Irland, om heterosexuell kärlek så varför inte...