Bloggutmaning

Jag har blivit utmanad av K-Magalös


Min lista över fem saker jag vill/hoppas/drömmer om ska hända nästa år är följande:

1. Världen
Kort och gott, jag önskar att världen skulle bli lite snällare. Länder skulle sluta kriga och istället lägga alla dessa pengar på utbildning och att bekämpa fattigdom och svält i sina egna länder. Detta gäller även det stora lander i väster - USA

2. Min familj
Självklart önskar jag att alla får vara friska och krya under året. 

3. Min hälsa
Jag önskar att jag också får vara frisk.

4. Ord och Bild (ursprungsrubriken var "Skrivandet")
Jag tänker fortsätta på min skrivkurs. Jag har planer på att skaffa en ny kamera, den jag har idag har varit med i några år och varit flitigt använd så det har satt sina spår - främst på displayen...

5. Min hobby
Det är ju att skriva och att fota, men även att texta så det är klart att jag fortsätter med det!

Jag utmanar de som känner sig manade!
Publicerat i Allmänt