Rekord!

Jippiii!!! Jag har haft besöksrekord på min blogg idag! Hur firar man en sådan grej?
Publicerat i Allmänt
#1 / / Ellie:

En kopp sprit såklart eftersom du är en gammal Skog och Träare!

#2 / / Malin:

Haha! Ja det vore kanske en bra idé! Skogsstjärnan..? Vad jag minns så drack vi explorer som vi silat rent från bark och barr genom ett kaffefilter. Det hade vi till grillad älg. Rätt gott faktiskt. Jag hade sett fram emot att träffa dig på kräftskivan, men hörde att du inte skulle komma. Trist:/ Än hinner du ångra dig! Ha det bra! Kramar från mig!

#3 / / Ellie:

Någongång kommer du väl till Småland och då får vi ta igen för alla kräftskivor på en gång! Hälsa till alla från mig och kram på dig oxå...

#4 / / Honkenponken:

Bubbel! Du måste ha bubbel!!! :-)

#5 / / Pojkfröken:

Mä skä'ntu gå te kupålän och shoppa på juula lå?

#6 / / Malin:

Haha! Nä, int skä ja på kupålen hällä. Guuuben min hänne jobba ju på Clas så int kan ja hanla hos döm hälle. Dessutom luktä dä så illa innä på Juuula. Dä luktä liksom återvunnä gummi. Usch! Då är nog Honkenponkens förslag med bubbel bättre;) Vi får se vad som bjuds på fredag kanske!